مستانه..:)

برخیز و مخور غم جهان گذارن را...

شاید مفید باشه...

سلام دوستان امید وارم که حالتون خوب باشه.

شاید یکی از مشکلاتی که ما داریم برنامه ریزی کردن توی درس‌ها و کارهایی که می خوایم انجام بدیم.

من راه و روشش رو دقیقا نمی دونم و خیلی هم توی برنامه ریزی ماهر نیستم، ولی طبق دغدغه‌ای که خودم دارم احتمالا خیلیا هم داشته باشنش. اونم دفتر برنامه‌ریزی یا بولت ژورنال هستش که اینجور دفتر در کنار زیبایی که دارن قیمتشون هم بالا هستش. من مثل بقیه دنبال خرید اینجور دفتر ها بودم که یک برنامه رو پیدا کردم که همون کارهارو انجام میده و شما میتونین که برنامه هر روزی رو که می خواین توش ثبت کنین و هر کاری رو که انجام بدین گزینه رو روشن میکنین و براتون ثبت میشه. یکی دیگه از آپشن هایی که داره اینه که میتونین نسبت به مودی که مشخص کردین ببینین که در ماه فعالیتتون چجوری بوده و طبق فعالیت هایی که انجام میدین بهتون رتبه و امتیاز میده. در کل برنامه خیلی خوبیه و اینکه همه جا همراهتونه شاید تنها مشکلش این باشه که زبان فارسی نداره که الان با دیکشنری هایی که وجود داره اون مشکل هم خیلی خودشو نشون نمیده. اسم برنامه  Daylio هستش و رایگان و آفلاین است.

یه برنامه دیگه که اون هم به نظر من برنامه خیلی خوبیه برنامه قبولی هست که این برنامه با اطلاعاتی که شما بهش میدین بهتون برنامه درسی ارائه میده و کلی امکانات دیگه هم داره که با خرید اشتراک فعال میشن این برنامه نصبش رایگان و آنلاین هم هست.

من تصاویر این برنامه هارو براتون بارگذاری میکنم امیدوارم که مفید بوده باشه براتون. 

​​​​در ضمن آغاز ماه مبارک رمضان رو هم بهتون تبریک میگم و امیدوارم که دعاهاتون مستجاب بشه.

۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به ندای زندگی گوش بسپار!
همه‌ی آنچه را که نیاز داری، درباره خودت بدانی
نشانت می‌دهد...
آخرین نظرات