مستانه..:)

برخیز و مخور غم جهان گذارن را...

بازگشتی دوباره:)

والپیپر۲

سلام دوستان.

اومدم که دوباره فعالیتم رو شروع کنم. تقریبا یکسال و چند ماه پیش این وبلاگ رو تأسیس کردم اما فعالبتم جدی نبود؛ یعنی نیومده بودم که پیوسته باشم. اون زمان چیزهای زیادی برای نوشتن نداشتم(اگر هم داشتم امکان به اشتراک گذاشتن نداشت). ولی الان و در این زمان چیزهایی برای نوشتن و موضاعاتی برای به اشتراک گذاشتن دارم.

زیاد طولش نمیدم و با این چند تا مصراع از مولانای جان حرفم رو تموم میکنم:

آنکه به دل اسیرمش

در دل و جان پذیرمش

گرچه برفت عمر من

باز زسر بگیرمش...

۴ موافق ۰ مخالف
خوش اومدی
موفق باشی :)

ممنون و همچنین شما.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به ندای زندگی گوش بسپار!
همه‌ی آنچه را که نیاز داری، درباره خودت بدانی
نشانت می‌دهد...
آخرین نظرات